امیرپارساامیرپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پارسا عشق مامان وبابا

11ماهگی

1391/6/19 23:37
نویسنده : مامان
424 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز کوچولوی من 11 ماهه شدی گلم فدات شم کلی شیرین شدی وکارهای جالب میکنی

کلماتی که میگی

ماما - بابا -دد - یح- داغ- تاب تاب -دَت(دست)- دَت نه - جیکجیک-گار گار - به به -دَفت - اک - دو - دِه -تار -درد - دردنه-تو تو -دَق - دا (دالی)- بع - در - من - نه - بر

تازگی ها یادگرفتی دست میزنیniniweblog.com قربون اون دستای کوچولوت برم. به محض اینکه میینی من در لب تاپ را باز میکنم میایی میبندینیشخند و میری به ادامه بازیهات میریniniweblog.com. با مامان توپ بازی میکنی و کلی میخندی عزیز دلم. وقتی ماشین بازی میکنی صدای ماشین در میاری .چند روز پیش سعی کردم باهات کلاغ پر بازی کنم ولی توجه نکردی ولی دیشب خودت انگشتتو بردی بالا و گفتی پَر تعجب. وقتی میگیم موش شو لباتو جمع میکنی و موش میشی. یکی از کارای مورد علاقت اینه که بری  تو خونت و دالی کنی میری یه جایی که دیده نشی میایی بیرون و میگی دا رniniweblog.com.دوست داری نقاشی بکشی فقط لازمه خودکار ببینی سریع میایی و میخوای بگیریش هنوز وقت نکردم واست مداد شمعی بگیرم اولین نقاشیتو بعدا میذارم برات . عاشق  اینی که بای بای کنی بری دد .دیگه بگم کلی بازیگوش شدی از همه جا میخوای بری بالا موندم اگه راه بیفتی چیکار میخوای بکنی. اعداد را تکرار میکنی قبلا تا 3 بلدبودی چند روز پیش طبق معمول داشتم می گفتم 1.2.3 که گفتی تار فکر کردم اشتباه کردم تعجبولی چند بار دیگه تکرار کردی فدات بشم عشقم  .به کارای خانه شدیداعلاقمندی وهمش به مامان کمک میکنی جارو برقی و تی میکشی و گردگیری میکنی فربون دستای کوچلوت بشم عسلم

عزیزم این چند روزه یک کم درگیرم دارم کم کم کارای تولدتو میکنم عزیزم

راستی 2 تا دنذون دیگم دراوردی ولی یکی از دندونهای پیشینت هنوز درنیامده قربونت برم که وقتی می  خندی دندونی کوچلوت پیدا میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)