امیرپارساامیرپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان وبابا

9 ماهگی عشقم

1391/4/2 22:24
نویسنده : مامان
534 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا جان عزیز دلم 9 ماهگیت مبارک عزیزم

امروز 9 ماهه که شما قدم روی چشمان ما گذاشتید و اومدین پیش ما اصلا باورم نمیشه چه زود زمان میگذره 

عزیزم 9 ماهه که زیباترین دقایق را در کنار ت داشتم  هر روز با صدای تو از خواب بیدار شدم زیباترین صدای دنیا صدای خنده های توست و آرامش بخشترین صدا ها صدای نفسهای توست

قشنگترینم دقایقی که باتوسپری میکنیم فارغ از تمام روزمرگی ها و نا ملایمت ها وارد دنیای شیرین تو میشم و از این که تو را دارم هزاران بار خدا را شکر میگویم فکر نمیکنم هیچ لذتی در دنیا شیرینتر از در اغوش گرفتن تو باشه

عزیزم عاشقانه دوستت دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

afshin
4 تیر 91 22:26
. تا ندايت با ندايم سبز گشت و جان گرفت اهرمن جان نداها از من و ايران گرفت webe jadidameh .... sar bezan .
مامان بهراد
18 تیر 91 11:43
9ماهگیت مبارک عزیز خاله
ترکان
26 تیر 91 16:42
9ماهگیت مبارک
ژاله
28 تیر 91 16:33
عزیزم مبارک باشه انشااله 100 ساله شی