امیرپارساامیرپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان وبابا

کارهای جدید

1391/4/28 15:59
نویسنده : مامان
467 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 2 هفته است میخوام اینجابنویسم ولی نمیشه مامانیه کم تنبل شده وخوب صد البته شما هم با بازیگوشی هاو کنجکاوی های جدیدتون اجازه نمیدیدمامان خیلی کارها را بکنه

2هفته ای میشه گلم که شما چهار دست و پا میرید niniweblog.comروزهای اول خیلی بامزه میرفتی هر وقت هیجان زده میشدی دوباره سینه خیز میرفتی

وقتی به چیزهای سرد دست میزنی میگی یخ به چایی میگی داغ همشم میخوای چایی مامان را بخوری ولی گلم برات خوب نیست ببخشید بهت نمیدم وقتی بهت میگیم دست نه niniweblog.comمیگی دت نه و کلی قر میزنی و کار خودتو میکنی چندروزه عزیزم خوب غذا نمیخوری فکر کنم می خوای دندون در بیاری کلی کلافه ای کاش زودتر دندونت دربیاد راحت بشی کوچولو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ژاله
28 تیر 91 16:35
خاله انشااله دندونات راحت در بیان
مامان بهراد
29 تیر 91 0:36
وااااااای من عاشق 4دست و پا رفتن بچه هام و واسه اون لحظه لحظه شماری می کنم
مامان بهراد
14 مرداد 91 12:53
خاله جووون رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید